Jsou jen dva druhy prezentací – dobré a špatné.
A ta hranice je jednoduchá. Dobré splnily svůj cíl, špatné ne. A úplně nejhorší jsou ty, které ani vlastně cíl neměly … .
Cílem prezentace je dostat posluchače ze stávajícího do požadovaného stavu. NIC VÍC a NIC MÍŇ !!!
Mají Vám dát nové místo, mají podpořit váš projekt, mají vám dát větší budget, koupit váš produkt, … nebo se jen dozvědět nové informace?
Než začnete tvořit prezentaci, PROSÍM ujasněte si:
Neslibuji zázraky, neudělám z vás mistra prezentací za jeden e-book, pár videí, ani za týden. Ale garantuji, že Vám pomohu najít cestu jak lépe prezentovat a jak dosahovat svých cílů
Jsou minimálně 2 důvody, proč se naučit lépe prezentovat:
1. Dobrá prezentace projektů, záměrů, výsledků je klíčem k úspěchu. A je úplně jedno, jestli úspěch pro vás znamená nové místo, vyšší bonusy, větší a zajímavější projekty, větší míra svobody v práci nebo třeba uznání kolegů.
2. Čím více lidí se naučí lépe prezentovat, tím méně času bude firma jako celek trávit na prezentacích. Nezáleží na tom, jestli místo toho budou dělat jinou práci, půjdou si domů hrát s dětmi, nebo zajdou s kolegy na pivo.
Cokoli je lepší, než sedět na nekonečné prezentaci o ničem.